Page 77 - 2020-2024 Karesi Belediyesi Stratejik Planı
P. 77

STRATEJİ GELİŞTİRME                                                                         2020 - 2024
                                                                                                     2020 - 2024
                                                                                                     
                                                                                                      PlanıPlanı








          Amaç                            A1: Kaliteli Hizmet Üretiminin Sağlanması İçin Kurumsal Yapıyı Güçlendirmek
                                          H1.5: Belediyenin bilgi/belge akışını koordine etmek ve kararlara erişimi ni
          Hedef
                                          sağlamak
                                          Hedefe   Plan Dönemi                               İzleme
                                                                            3.
                                                                      2.
                                                                                       5.
                                                                                  4.
                                                                1.
          Performans Göstergeleri          Etkisi   Başlangıç   Yıl   Yıl   Yıl    Yıl    Yıl    Sıklığı*  Raporlama
                                                                                                     Sıklığı****
                                           (%)**    Değerleri                                 **
          PG5.1,1: Birimlerden toplanan                                                        6
          cevabi yazıların ilgili kurum, kuruluş   30   25      20    17    13   11    10    ayda     Yılda bir
          ve şahıslara cevapların gönderilme                                                  bir
          süresi (gün)
          PG5.1,2: EBYS, meclis ve encümen                                                     6
          evraklarının takibi konusunda diğer   40     75       80    85    90   95    100   ayda     Yılda bir
          müdürlüklerin memnuniyeti                                                           bir
                                                                                               6
          PG5.1.3: Evlendirme işlemlerinde   30        90       92    93    95   97    100            Yılda bir
          vatandaşın memnuniyet oranı (%)                                                    ayda
                                                                                              bir
          Sorumlu Birim                   Yazı İşleri Müdürlüğü

          İşbirliği Yapılacak Birimler    Belediye Tüm Birimler

                                            Encümene ve meclise havale edilen mevzuata uygun olmayan görüş ve taleplere
                                            dair alınan kararların yargısal ve hukuki sonuçlarının olması
                                            Müzekkerelerde hata olması durumunda yanlış  kararların alınabilirliği
                                            Encümen veya Meclis gündemine son anda eklenen müdürlük gönderilerinin
          Riskler
                                            incelenip değerlendirme yapılmaksızın gündeme alındığından eksik/yanlış
                                            kararların alınabilirliği,
                                            Evlenecek çiftlerin nikah günü veya saatinde nikahtan vazgeçmesi

                                           Kurum içi - kurum dışı   evrak akışını etkin ve kaliteli hizmet sunumu ile
                                            yürütülmesinin sağlanması
                                           CİMER ve AÇIK KAPI gibi yollar ile Belediyemize gelen talep/şikayetlerin süresi
                                            içersinde cevaplandırılması
                                           Meclis ve Encümen işlemlerinin yasalar çerçevesinde aksamaksızın
                                            gerçekleştirilmesi
          Faaliyet ve Projeler
                                           Nikâh işlemlerinin  vatandaş memnuniyeti çerçevesinde  gerçekleştirilmesi  için
                                            yeni uygulamalar belirlenip uygulanması
                                           Kurulması planlanan Koordinasyon Merkezi ile, Belediyemize gelen  anlık işlem
                                            yapılması gereken talepler dışındaki  tüm talep/başvuruların tek merkezden,
                                            yasal cevap sürelerinin % 50 azaltılarak cevaplandırılması

          Maliyet Tahmini                 911.729,16 TL

                                            Vatandaşlara geri dönüşlerde  kullanılmak üzere müdürlüklerden istenilen
                                            bilgi/belgelerin geç gelmesinden dolayı başvuru sahibine geri dönüşlerde
          Tespitler
                                            gecikmelerin olması
                                            Arşiv alanı yetersizliği

                                            Vergi Dairesinden Evlilik Cüzdanı temini
                                            Nikâhı  kıyılan çiftlere verilmek üzere hazırlanan çantanın içine konulmak üzere
          İhtiyaçlar                        Kur’anı Kerim, Türk  Bayrağı gibi malzemelerin temini
                                             Evlendirme dairesi dışında kıyılacak nikâhlara   evlendirme memurunun
                                            ulaşımının sağlanması   için araç tahsisi


                                                          75
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82