Page 74 - 2020-2024 Karesi Belediyesi Stratejik Planı
P. 74

STRATEJİ GELİŞTİRME                                                                         2020 - 2024
                                                                                                     2020 - 2024
                                                                                                     
                                                                                                      PlanıPlanı








          Amaç                            A1: Kaliteli Hizmet Üretiminin Sağlanması İçin Kurumsal Yapıyı Güçlendirmek
                                          H1.2: Belediyemizde güncel bilgi teknolojilerinin kullanımını yaygınlaştırmak ve belediyenin
          Hedef
                                          teknik altyapısını güçlendirerek bilgiye ve hizmete ulaşımı kolaylaştırmak
                                                    Plan
                                           Hedefe                                               İzleme
          Performans Göstergeleri          Etkisi   Dönemi   1. Yıl    2. Yıl    3. Yıl    4. Yıl    5. Yıl    Sıklığı**  Raporlama
                                           (%)**    Başlangıç                                    *     Sıklığı****
                                                   Değerleri
                                                                                                 6
          PG2.1.1: Talep ve şikayetlere cevap   25   100    100    100     100    100    100    ayda    Yılda bir
          verilme oranı (%)
                                                                                                 bir
                                                                                                 6
          PG2.1.2:    E-   belediye hizmetinden   25   85    87    90      92     94     95            Yılda bir
          duyulan memnuniyet oranı (%)                                                          ayda
                                                                                                 bir
          PG2.1.3:   Bilişim altyapısının                                                        6
          güçlendirilmesi amacıyla her yıl düzenli   25   100   100   100   100   100    100    ayda   Yılda bir
          olarak veri tabanı ve sunucu bakım                                                     bir
          onarımlarının gerçekleştirilmesi (%)
          PG2.1.4:   Bilişim altyapısının                                                        6
          güçlendirilmesi amacıyla yazılımların   25   100   100   100     100    100    100    ayda   Yılda bir
          bakımlarının gerçekleştirilmesi (%)                                                    bir
          Sorumlu Birim                   Bilgi İşlem Müdürlüğü

          İşbirliği Yapılacak Birimler    Tüm Birimler
                                            İnternet bağlantısında yaşanabilecek aksaklıklardan dolayı e-belediye ve mobil uygulama
                                            hizmetlerinin çalışmaması
          Riskler                           Veritabanında yaşanabilecek dijital veri kayıpları
                                            Yerel ağ bağlantılarında yaşanacak kopmalarda sistemin çökmesi dolayısıyla iş akışının
                                            etkilenmesi
                                           Sunucu Sistemlerinin, Veri Depolama Sistemlerinin, Yedekleme Sistemlerinin ve Sistem
                                            Odası Sürekliliğin Sağlanması
                                           E-belediye uygulamaları
                                           Kentli Bilgi Sistemlerinin Yazılımı
                                           Lisans ve Yazılım Alımları
          Faaliyet ve Projeler             Web Sitesi Bakım ve Güncelleştirmesi
                                           Bilgisayar ve donanım cihaz alımları
                                           Hizmetlerin, etkinliklerin ve E-belediye faaliyetlerinin duyurulması
                                           Haberleşme giderleri ( internet, telefon, sms)
                                           Beyaz  Masa ve İletişim Merkezi  çalışmalarını yürüterek ilçe halkından gelen şikâyetlerin
                                            giderilmesi için ilgili çalışmaları yapmak/yaptırmak ve sonuçlarını takip etmek
          Maliyet Tahmini                 4.558.645,78 TL

                                            Personelin Kentli Bilgi Sistemi gibi belediye uygulamaları ve ofis uygulamalarında yeterli
                                            bilgiye sahip olmaması
          Tespitler                         E-Belediye üzerinden tahsilât işlemlerinde vatandaşların yeterince bilgiye sahip olmaması
                                            Vergi yapılandırması gibi yeni çıkacak düzenlemeler için yazılımların güncel tutulması
                                            gerekliliği
                                             Bilişim konusunda eğitime ihtiyaç sahibi olan personellere gerekli eğitimlerin düzenli
                                            olarak verilmesi
                                             Teknolojik gelişmelere bağlı olarak ülkemizin milli güvenliği açısından ortaya çıkabilecek
                                            muhtemel risklerin proaktif bir biçimde önlenebilmesini teminen Türkiye’nin siber
          İhtiyaçlar
                                            güvenlik ve veri mahremiyetiyle ilgili teknolojileri geliştirme yeteneğini iyileştirmesi,
                                            nitelikli insan kaynağı eksikliğini gidermesi, kurumsal yapılanmasını tamamlaması ve
                                            mevzuat altyapısını değişen teknolojiye uyumlu, güncel tutması gerekmektedir







                                                          72
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79