Page 98 - 2015 FAALİYET RAPORU
P. 98

KARESİ BELEDİYESİ                                                 2015 YILI İDARE FAALİYET RAPORU


                      Kentli Servisi
                      Kentli  Servisi;  hizmeti  tek  noktada  toplayan,  vatandaşı  karşılayan,
               belediyedeki işlemleri için hazırlayan, gerçekleştiren ve yönlendiren servistir. Konum
               itibarıyla  vatandaş  ile  belediye  arasına  yerleşen,  teknolojiyi  çok  iyi  kullanan  Kentli
               Servisi  personeli  aynı  zamanda  belediyenin  vatandaşa  bakan  yüzünü  de
               değiştirmekte, yeni bir vizyon kazandırmaktadır.

                                                       İCMAL RAPORU


                                     GELEN MÜKELLEF SAYISI                      43.201
                                     MÜKELLEFLERE YAPILAN                       56.961
                                            İŞLEM SAYISI
                                     HAVALE EDİLEN DİLEKÇE                      17.086
                                                SAYISI

                                    BİRLEŞTİRİLEN SİCİL SAYISI                  20.167

                                   GÜNCELLENEN ADRES SAYISI                     45.685

                                     GÜNCELLENEN TELEFON                        87.781
                                                SAYISI
                                      GÜNCELLENEN E-POSTA                        1.195
                                                SAYISI
                                    TAHAKKUK EDİLEN MİKTAR                2.346.293,00
                                                 (TL)

                                   TAHSİLAT EDİLEN MİKTAR (TL)            1.407.434,00
               DİJİTAL  PANO:      Beyaz  masa  girişinde  bulunan  dijital  pano;  karesi  belediyesindeki  tüm
               müdürlüklerin  düzenlenen kültürel faaliyetlerini, etkinliklerini,  gündem maddelerini gösteren,
               iyi dilekler gibi duyuların halkla paylaşıldığı araçtır.

               DİLEKÇE EKRANI:  Beyaz masa ön büroda gelen vatandaşların istek şikayet ve önerilerini
               dilekçeye dökmede kolaylık sağlayan dilekçe ekranı oluşturulmuştur. Kısa sürede vatandaşın
               dilekçesi  yazılır ve kayıt için hazır hale getirilmiş olur.

                      Taşınmaz Servisi
                      •      İmar  dosyaları  gibi  önemli  evraklar  ile  çözümlenebilecek  taşınmaz
               tespitlerinin yapılmasında,

                      •      GAÇ ile ilgili çalışmalarda ve özellikle ilan reklam tespitlerinde

                      •      Bina  tespitlerinde  (Bina  sınıfı-taşınmaz  sayısı-metrekare  tespiti
               yapılması için)


                      •      Bina ve işyeri tespitlerinde kriter kontrolü amacı ile

                      •      Ruhsatın      doğru     taşınmazda       olup     olmadığının      tespitinde
               kullanılmaktadır.
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103