Page 100 - 2015 FAALİYET RAPORU
P. 100

KARESİ BELEDİYESİ                                                 2015 YILI İDARE FAALİYET RAPORU


               2- PERFORMANS SONUÇLARI TABLOSU
               Bilgi İşlem Müdürlüğü 2015 Yılı Performans Programı Sonuçları Tablosu


            Faal                         Gösterge                      Ölçü         Gerçekleşme
                         Faaliyet                       Gösterge             Hedef              Sonuç  Açıklama
           Kodu                           Kodu                        Birimi           Oranı
                                                  1.2.3.1 İlgili birime
                 Kentli Servisi ve Çağrı          iletilen talep sayısı /
                 Merkezi hizmetleri               Kuruma gelen toplam
                 aracılığıyla Belediye hizmet     talep sayısı
                 binalarına gelen veya telefon    Karşılama Servisi, Kentli                           Hedef
          1.2.3   eden vatandaşların ilgili   1.2.3.1   Servisi ve Çağrı   (%)   100    100     100,00   Gerçekleşmiştir.
                 birimlere yönlendirilmesine      Merkezi'ne gelen
                 yönelik sistemin                 taleplerin konularına
                 oluşturulması ve işlerliğinin    göre sınıflandırılarak ilgili
                 sürekli tutulması                birimlere yönlendirilmesi
                                                  (%)
                 Kentli Servisi ve Çağrı          1.2.3.2 İletişim ve emlak
                 Merkezi hizmetleri               bilgileri güncellenen
                 aracılığıyla Belediye hizmet     vatandaş sayısı /
                 binalarına gelen veya telefon    Toplam başvuru sayısı
          1.2.3   eden vatandaşların ilgili   1.2.3.2   Kentli Servisi'ne gelen   (%)   100   100   100,00   Hedef
                 birimlere yönlendirilmesine      başvuru sahiplerinin                                Gerçekleşmiştir.
                 yönelik sistemin                 iletişim ve emlak
                 oluşturulması ve işlerliğinin    bilgilerinin sistemde
                 sürekli tutulması                güncellenmesi (%)
                 Kentli Servisi ve Çağrı
                 Merkezi hizmetleri
                 aracılığıyla Belediye hizmet
                 binalarına gelen veya telefon    1.2.3.3 Hizmet                                      Hedef
          1.2.3   eden vatandaşların ilgili   1.2.3.3   standartlarına uyum (%)   (%)   100   100   100,00   Gerçekleşmiştir.
                 birimlere yönlendirilmesine
                 yönelik sistemin
                 oluşturulması ve işlerliğinin
                 sürekli tutulması
                 Kentli Servisi ve Çağrı
                 Merkezi hizmetleri
                 aracılığıyla Belediye hizmet
                 binalarına gelen veya telefon    1.2.3.4 Kentli Servisi ve                           Sapma Durumu
          1.2.3   eden vatandaşların ilgili   1.2.3.4   Çağrı Merkezi hizmetleri   (%)   80   0   -   Tablosunda
                 birimlere yönlendirilmesine      ile ilgili vatandaş                                 Açıklamalara Yer
                 yönelik sistemin                 memnuniyeti (%)                                     Verilmiştir.
                 oluşturulması ve işlerliğinin
                 sürekli tutulması
                 Belediye hizmet binalarının
                 ve Belediye etkinliklerinin      3.1.13.2 Güvenlik
                 düzenlendiği tesislerin          Sisteminin 7/24 Aktif
                 güvenliğini sağlamak üzere       Tutulma Oranı                                       Hedef
          3.1.13                        3.1.13.1                       (%)    100       100     100,00
                 duyarlı kapı, x-ray cihazı,      Güvenlik sistemi ile ilgili                         Gerçekleşmiştir.
                 güvenlik kamerası ve benzeri     bilişim altyapısının aktif
                 sistemlerin kurulması ve         tutulması (%)
                 işlerliğinin sürekli tutulması
                                                  3.1.19.3 Gezici TIR ile
                                                  düzenlenen etkinlik
                                                  sayısı
                 Mobil hizmet sunum
                                                  Bilgi-İşlem, Kültür ve                              Sapma Durumu
                 altyapısı ve ekipler
                                                  Basın-Yayın işbirliğinde                            Tablosunda
          3.1.19   oluşturarak belediye   3.1.19.1                    (adet)   20       0         -
                                                  gezici TIR ile                                      Açıklamalara Yer
                 hizmetlerinin yerinden
                                                  mahallelerde bilişim                                Verilmiştir.
                 verilmesi
                                                  sistemleri üzerinden
                                                  verilen Belediye
                                                  hizmetlerinin sunulması
   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105