Page 96 - 2015 FAALİYET RAPORU
P. 96

KARESİ BELEDİYESİ                                                 2015 YILI İDARE FAALİYET RAPORU


               4- SUNULAN HİZMETLER
                      Donanım  Servisi;    Tüm  bilgisayar,  yazıcı  ve  çevre  birimlerinin  kurulumu,    PC  ve
               yazıcıların ağ  sistemine dahil edilerek, veri akışının hızlandılması ve güvenliğin sağlanması,
               Tüm PC ve donanım cihazlarındaki arızaların giderilmesi. Donanım İhtiyaçlarının giderilmesi.
               Yapılan  etkinlikler  için  projeksiyon,  perde  ve  donanım  kurulumu  gerçekleştirmek,
               gerektiğinde sunuma destek olmak. Sarf malzemelerin tedarik işlemlerini sağlamak.

                      Yazılım  Servisi;  MIS  Yazımlarının  tüm  bilgisayarlara  kurulumu  ve  yönetimi.  Tüm
               uygulamalardaki  Kullanıcı  tanımlarının  yapılarak  yetkilendirilmesi,  Eğitimlerinin  verilerek
               destek  sağlanması,  Personelin  ihtiyacına  ve  belediyenin  ihtiyaçlarına  uygun  yazılımların
               geliştirilmesi,  Personelin  isteği  doğrultusunda  rapor  hazırlanması.  Mobil  Uygulamaların
               yönetilmesi,  Kurumsal  web  sayfası  ve  sosyal  medyada  haber,  etkinlik,  ilan,  duyuru  vb.
               paylaşımı. İnternet üzerinden yapılan online tasilatların takibi

                      Taşınmaz  Servisi;  ‘Gelir  Artırıcı  Çalışmalar’  olarak  da  adlandırılan  birimimiz,  ilçe
               sınırları  içerisindeki  taşınmazların,  mülkiyet  bilgilerinin  güncellenmesi,  belediye  gelirlerinin
               sağlandığı  beyanların  analizinin  yapılması,  kaçakların  ve  borçların  tespiti  ve  işyerlerinin
               ruhsatlarının kontrol edilmesi esasına dayanır.

                      Beyaz  Masa;  Beyaz  Masa;  hizmeti  tek  noktada  toplayan,  vatandaşı  karşılayan,
               belediye  işlemleri  için  hazırlayan,gerçekleştiren  ve  yönlendiren  servistir.  Konum  itibarıyla
               vatandaş  ile  belediye  arasına  yerleşen,  teknolojiyi  çok  iyi  kullanan  Beyaz  Masa  personeli
               aynı  zamanda  belediyenin  vatandaşa  bakan  yüzünü  de  değiştirmekte,  yeni  bir  vizyon
               kazandırmaktadır.

                      İletişim  Merkezi;  İletişim  Merkezi`nde  vatandaşlardan  gelen  istek  ve  şikayetler
               karşılanmakta,  ödeme  işlemleri  hakkında  bilgi  verilmekte,  vatandaşlar    aranarak  belediye
               hizmetleri  hakkında  bilgilendirilmekte,  raporlama  ve  analiz  yapılmaktadır.  Vatandaşlar  ile
               yapılan tüm konuşmalar kayıt edilmekte ve grup yöneticisi tarafından düzenli olarak kontrol
               edilmektedir.


               II- FAALİYETLERE İLİŞKİN BİLGİ VE DEĞERLENDİRMELER


               A- MALİ BİLGİLER
                                                                                                  Bütçe
                 Ekonomik
                Sınıflandırma          Açıklama               Net Ödenek       Bütçe Gideri    Gerçekleşme
                                                                                                   Oranı
                                                                 197.000,00       132.974,82      67,50
                     01       PERSONEL GİDERLERİ

                              SOSYAL GÜVENLİK
                     02       KURUMUNA DEVLET                     70.000,00        25.492,84      36,42
                              PRİMİ GİDERLERİ
                              MAL VE HİZMET ALIM               1.561.000,00     1.366.048,66      87,51
                     03
                              GİDERLERİ
                                                                 670.000,00       664.150,09      99,13
                     06       SERMAYE GİDERLERİ

                                                               2.498.000,00     2.188.666,41      87,62
                                               TOPLAM
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101