Page 70 - 2018 İDARİ FAALİYET RAPORU
P. 70
Karesi bir başka güzel şimdi...
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Entegrasyonu (www.tkgm.gov.tr)
Vatandaşlarımızın tapu bilgilerine doğru bir şekilde erişebilmek adına geliştirilmiş entegrasyondur.
Emlak servisi, Beyaz Masa ve Taşınmaz Servisi başta olmak üzere bir çok birimimizin yararlandığı bu
entegrasyondan, sağlık işleri müdürlüğümüz de yararlanmaktadır. Belediyemize erzak vb. sosyal yardım
başvurusunda bulunan vatandaşlarımızın üzerlerinde herhangi bir taşınmazın olup olmadığı, vatandaş
bilgilerinin doğru olup olmadığı bu entegrasyon tarafından sağlanmaktadır.
Tapu Takbis Entegrasyonu Sayesinde
- Vatandaşların kendilerine ait taşınmaz bilgilerine ulaşılabilmekte
- Hisse bilgilerine ulaşılabilmekte
- Taşınmazın cinsi ve nitelik bilgilerine ulaşılabilmekte
- Rehin bilgilerine ulaşılabilmekte
- Tapu ve Kadastro Müdürlüğü'nün taşınmaz ve tapuların üzerinde yaptığı değişiklikler belediye içerisinden
eşgüdümlü olarak takip edilebilmektedir.
Çağrı Merkezi Uygulaması (Televantage)
Belediyemizin Çağrı Merkezi'ni arayan vatandaşların çağrı merkezi personeli ile düzenli bir iletişim
sağlaması için geliştirilmiş bir uygulamadır. Uygulama geliştirilirken vatandaşların telefonda çok fazla
zaman kaybetmesini önlemek için kişi ve adres bilgileri sisteme otomatik şekilde düşecek şekilde
tasarlanmıştır. Arayama yapan vatandaşın tüm bilgileri otomatik olarak personel tarafından görülmektedir.
Çağrı Merkezi Uygulaması Sayesinde
- Gelen çağrılar düzenli bir sırayla çağrı merkezi personeline düşmektedir.
- Vatandaşın telefon numarasından otomatik olarak ad soyad ve adres bilgileri sisteme geldiğinden
vatandaştan kişisel bilgilerinin girişi için zaman kaybedilmemekte ve doğrudan şikayet konusu sisteme
girilmektedir.
- Girilen şikayetler doğrudan şikayete ilgili birime gitmektedir.
- Yapılan görüşmelerin tamamının ses kaydı gerçekleşmektedir.
45