Page 70 - 2018 İDARİ FAALİYET RAPORU
P. 70

Karesi bir başka güzel şimdi...






                 Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Entegrasyonu (www.tkgm.gov.tr)


                 Vatandaşlarımızın tapu bilgilerine doğru bir şekilde erişebilmek adına geliştirilmiş entegrasyondur.
                 Emlak servisi, Beyaz Masa ve Taşınmaz Servisi başta olmak üzere bir çok birimimizin yararlandığı bu
                 entegrasyondan, sağlık işleri müdürlüğümüz de yararlanmaktadır. Belediyemize erzak vb. sosyal yardım
                 başvurusunda bulunan vatandaşlarımızın üzerlerinde herhangi bir taşınmazın olup olmadığı, vatandaş
                 bilgilerinin doğru olup olmadığı bu entegrasyon tarafından sağlanmaktadır.

                 Tapu Takbis Entegrasyonu Sayesinde
                 - Vatandaşların kendilerine ait taşınmaz bilgilerine ulaşılabilmekte
                 - Hisse bilgilerine ulaşılabilmekte
                 - Taşınmazın cinsi ve nitelik bilgilerine ulaşılabilmekte
                 - Rehin bilgilerine ulaşılabilmekte
                 - Tapu ve Kadastro Müdürlüğü'nün taşınmaz ve tapuların üzerinde yaptığı değişiklikler belediye içerisinden
                 eşgüdümlü olarak takip edilebilmektedir.
















                 Çağrı Merkezi Uygulaması (Televantage)
                 Belediyemizin  Çağrı  Merkezi'ni  arayan  vatandaşların  çağrı  merkezi  personeli  ile  düzenli  bir  iletişim
                 sağlaması için geliştirilmiş bir uygulamadır. Uygulama geliştirilirken vatandaşların telefonda çok fazla
                 zaman  kaybetmesini  önlemek  için  kişi  ve  adres  bilgileri  sisteme  otomatik  şekilde  düşecek  şekilde
                 tasarlanmıştır. Arayama yapan vatandaşın tüm bilgileri otomatik olarak personel tarafından görülmektedir.

                 Çağrı Merkezi Uygulaması Sayesinde
                 - Gelen çağrılar düzenli bir sırayla çağrı merkezi personeline düşmektedir.
                 -  Vatandaşın  telefon  numarasından  otomatik  olarak  ad  soyad  ve  adres  bilgileri  sisteme  geldiğinden
                 vatandaştan kişisel bilgilerinin girişi için zaman kaybedilmemekte ve doğrudan şikayet konusu sisteme
                 girilmektedir.

                 - Girilen şikayetler doğrudan şikayete ilgili birime gitmektedir.
                 - Yapılan görüşmelerin tamamının ses kaydı gerçekleşmektedir.






















                                                           45
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75