Page 357 - 2014 FAALİYET RAPORU
P. 357

Karesi bir başka güzel şimdi...







                                             D.1 Üstünlükler



                       1. Personelin temel bilgisayar bilgisine sahip olması
                       2. Genç ve gelişime açık personele sahip olmamız

                       3. Personelin temel bilgisayar bilgisine sahip olması

                       4.  Belediye  Başkanı'nın  liderliğine,  organizasyon  becerisine  ve  çağdaş
                    yönetim anlayışına duyulan güven

                       5.  Çözüm  üreten  ve  sonuç  odaklı  hizmet  belediyeciliği  yaklaşımına  sahip
                    olmamız
                       6. Mevcut hizmet binasının erişiminin kolay ve yerinin biliniyor olması
                       7. Maaşların zamanında yatması

                       8.  Vatandaşla  yüz  yüze  iletişimde  görev  yapan  güler  yüzlü  ve  iyi  niyetli
                    personele sahip olmamız
                       9. Kurucu belediye olarak borçsuz başlamak

                       10. Donanım eksiklikleri ile ilgili gerekli yatırımları yapacak kaynaklara sahip
                    olmamız
                       11. Belediye'nin eski yerinde olması

                       12. Personel arasında güçlü kişisel ilişkilerin olması
                       13. Kurucu belediye olduğu için personelin iş yapma heyecanına sahip olması
                    ve kendisini işine adaması
                       14.  Personelin  yöneticilerine  karşı  kendisini  ifade  edebilme  rahatlığı  ve
                    samimiyeti

                       15.  Kurum  içinde  ve  vatandaşlara  karşı  tüm  ilişkilerde  dürüstlüğün  ve
                    şeffaflığın olması

                       16. İnisiyatif kullanan ve gereğinde risk alabilen bir yönetim ekibinin olması
                       17. Yenilikçi düşünen lider kadroya sahip olmamız


                                              D.2 Zayıflıklar



                       1. Belediye personelinin yararlanacağı sosyal tesislerin olmaması
                       2.  Yeni  kurulan  bir  belediye  olması  nedeniyle  iş  süreçlerinin  ve  görev
                    tanımlarının henüz oturmamış olması

                       3. Birimler arasındaki koordinasyon ve iletişim yetersizliği
                       4. Hizmet bekleyen çok fazla harcama alanının olması

                       5. İki belediyenin aynı hizmet binasında yer alması



                                                          328
   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362