Page 682 - 2015 FAALİYET RAPORU
P. 682

KARESİ BELEDİYESİ                                                 2015 YILI İDARE FAALİYET RAPORU



          Faal        Faaliyet      Sorumlu   Gösterge     Gösterge        Ölçü   Hedef   Gerçekleşme   Sonuç  Açıklama
          Kodu                      Birim     Kodu                        Birimi           Oranı
                Kentli Servisi ve Çağrı
                Merkezi hizmetleri
                aracılığıyla Belediye
                hizmet binalarına gelen
                                                                                                          Sapma
                veya telefon eden                    1.2.3.4 Kentli Servisi ve
                                                                                                          Durumu
                vatandaşların ilgili                 Çağrı Merkezi hizmetleri
         1.2.3                      Bilgi   1.2.3.4                        (%)     80        0        -   Tablosunda
                birimlere                            ile ilgili vatandaş
                                                                                                          Açıklamalara
                yönlendirilmesine                    memnuniyeti (%)
                                                                                                          Yer Verilmiştir.
                yönelik sistemin
                oluşturulması ve
                işlerliğinin sürekli
                tutulması
                Belediye'ye gelen resmi              1.2.4.1 İlgili birime iletilen
                evrakın ve faturaların               evrak sayısı / Kuruma
                kayıtlarını yaparak                  gelen toplam evrak sayısı                            Hedef
         1.2.4   içeriğine göre ilgili   Yazı   1.2.4.1   Kuruma gelen resmi evrak   (%)   100   100   100,00  Gerçekleşmiştir
                birimlere süresi                     ve faturanın                                         .
                içerisinde ulaştırılmasını           sınıflandırılarak ilgili birime
                sağlamak.                            iletilmesi (%)

                Belediye birimlerinden
                yurt içindeki ya da yurt
                dışındaki resmi kurum ve             1.2.5.1 Gönderimi yapılan
                kuruluşlara, gerçek ya da            evrak sayısı /
                tüzel kişilere                       Gönderilmek üzere                                    Hedef
         1.2.5   gönderilecek evrakların   Yazı   1.2.5.1   birimden gelen evrak   (%)   100   100   100,00  Gerçekleşmiştir
                kayıtlarını yaparak;                 sayısı                                               .
                dağıtım memurları, PTT               Kurum dışına gönderilecek
                veya kargo şirketleri                evrakın kaydının yapılması
                kanallarıyla                         ve iletilmesi (%)
                gönderilmesini sağlamak
                Belediye’ye gelen talep              1.2.6.1 İlgili birime iletilen
                ve şikâyetlerin 4982                 talep sayısı / Kuruma
                sayılı Bilgi Edinme Hakkı            gelen toplam talep sayısı
                Kanunu kapsamında ilgili             4982 sayılı Bilgi Edinme                             Hedef
         1.2.6   birime iletilmesi, takibi   Yazı   1.2.6.1   Hakkı Kanunu kapsamında   (%)   100   100   100,00  Gerçekleşmiştir
                ve ilgili birimden gelen             gelen talep ve şikayetlerin                          .
                cevabın talep sahibine               kayıt altına alınması ve
                iletilmesi ve BİMER                  ilgili birime iletilmesi (%)
                sistemine kaydedilmesi
                Belediye’ye gelen talep              1.2.6.2 Süresi içinde
                ve şikâyetlerin 4982                 çözüme kavuşturulan
                sayılı Bilgi Edinme Hakkı            talep sayısı / Kuruma
                Kanunu kapsamında ilgili             gelen toplam talep sayısı                            Hedef
         1.2.6   birime iletilmesi, takibi   Yazı   1.2.6.2   İlgili birime iletilen   (%)   100   100   100,00  Gerçekleşmiştir
                ve ilgili birimden gelen             taleplerin                                           .
                cevabın talep sahibine               değerlendirilmesi ve süresi
                iletilmesi ve BİMER                  içinde çözüme
                sistemine kaydedilmesi               kavuşturulması (%)
                Belediye’ye gelen talep              1.2.6.3 BİMER sistemine
                ve şikâyetlerin 4982                 işlenen talep sayısı /
                sayılı Bilgi Edinme Hakkı            Kuruma gelen toplam
                Kanunu kapsamında ilgili             talep sayısı                                         Hedef
         1.2.6   birime iletilmesi, takibi   Yazı   1.2.6.3   Kuruma gelen ve   (%)   100   100     100,00  Gerçekleşmiştir
                ve ilgili birimden gelen             olumlu/olumsuz olarak                                .
                cevabın talep sahibine               çözüme kavuşturulan
                iletilmesi ve BİMER                  taleplerin BİMER sistemine
                sistemine kaydedilmesi               işlenmesi (%)
   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687