Page 681 - 2015 FAALİYET RAPORU
P. 681

KARESİ BELEDİYESİ                                                 2015 YILI İDARE FAALİYET RAPORU



          Faal        Faaliyet      Sorumlu   Gösterge     Gösterge        Ölçü   Hedef   Gerçekleşme   Sonuç  Açıklama
          Kodu                      Birim     Kodu                        Birimi           Oranı
                                                     1.2.2.1 Başkanlık
                                                     Makamı'na iletilen haber
                Karesi’yi ve Belediye’yi             sayısı / Medyada yer alan
                ilgilendiren                         haber sayısı
                                                                                                          Hedef
                gelişmelerden Başkanlık  Özel        Görsel, yazılı ve dijital
         1.2.2                              1.2.2.1                        (%)    100       100     100,00  Gerçekleşmiştir
                Makamı’nın ve ilgili   Kalem         medyada Karesi’yi ve
                                                                                                          .
                birimlerin haberdar                  Belediye’yi ilgilendiren
                edilmesi                             gelişmelerin takibi ve
                                                     Başkanlık Makamı'na
                                                     iletilmesi (%)
                                                     1.2.2.2 İlgili birimlere
                                                     iletilen haber sayısı /
                Karesi’yi ve Belediye’yi             Medyada yer alan haber
                ilgilendiren                         sayısı                                               Hedef
                gelişmelerden Başkanlık              Görsel, yazılı ve dijital
         1.2.2                      Basın   1.2.2.1                        (%)    100       100     100,00  Gerçekleşmiştir
                Makamı’nın ve ilgili                 medyada Karesi’yi ve                                 .
                birimlerin haberdar                  Belediye’yi ilgilendiren
                edilmesi                             gelişmelerin takibi ve
                                                     Başkanlık Makamı'na
                                                     iletilmesi (%)
                Kentli Servisi ve Çağrı
                Merkezi hizmetleri
                aracılığıyla Belediye                1.2.3.1 İlgili birime iletilen
                hizmet binalarına gelen              talep sayısı / Kuruma
                veya telefon eden                    gelen toplam talep sayısı
                vatandaşların ilgili                 Karşılama Servisi, Kentli                            Hedef
         1.2.3                      Bilgi   1.2.3.1   Servisi ve Çağrı Merkezi'ne   (%)   100   100   100,00  Gerçekleşmiştir
                birimlere
                yönlendirilmesine                    gelen taleplerin konularına                          .
                yönelik sistemin                     göre sınıflandırılarak ilgili
                                                     birimlere yönlendirilmesi
                oluşturulması ve
                işlerliğinin sürekli                 (%)
                tutulması
                Kentli Servisi ve Çağrı
                Merkezi hizmetleri
                                                     1.2.3.2 İletişim ve emlak
                aracılığıyla Belediye
                                                     bilgileri güncellenen
                hizmet binalarına gelen              vatandaş sayısı / Toplam
                veya telefon eden
                                                     başvuru sayısı                                       Hedef
                vatandaşların ilgili
         1.2.3                      Bilgi   1.2.3.2   Kentli Servisi'ne gelen   (%)   100   100     100,00  Gerçekleşmiştir
                birimlere
                                                     başvuru sahiplerinin                                 .
                yönlendirilmesine
                                                     iletişim ve emlak
                yönelik sistemin
                                                     bilgilerinin sistemde
                oluşturulması ve
                                                     güncellenmesi (%)
                işlerliğinin sürekli
                tutulması
                Kentli Servisi ve Çağrı
                Merkezi hizmetleri
                aracılığıyla Belediye
                hizmet binalarına gelen
                veya telefon eden                                                                         Hedef
                vatandaşların ilgili                 1.2.3.3 Hizmet
         1.2.3                      Bilgi   1.2.3.3                        (%)    100       100     100,00  Gerçekleşmiştir
                birimlere                            standartlarına uyum (%)                              .
                yönlendirilmesine
                yönelik sistemin
                oluşturulması ve
                işlerliğinin sürekli
                tutulması
   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686