Page 20 - 2020-2024 Karesi Belediyesi Stratejik Planı
P. 20
2020 - 2024
Planı
TEMEL PERFORMANS GÖSTERGELERİ
Haşere ve diğer olumsuz unsurlara yönelik şikayetlerin denetlenme
100 100
ve karşılanma oranı (%)
100 Sokak hayvanlarıyla ilgili gelen taleplerin karşılanma oranı 100
2 Sivil toplum kuruluşlarıyla birlikte üretilen sosyal sorumluluk proje 5
sayısı
2 Yarışmalara başvuru sayısı (%) 4
80 Stratejik plan ve dönemsel performans programına uyumunun her yıl 80
%80 oranında tutulması (%)
Kardeş belediyeler ile işbirliği organizasyonlarının gerçekleşme oranı
100 100
(%)
100 Katı atık toplama hizmeti verilen hane oranı (%) 100
5 Geri dönüşümü yapılan katı atık oranı (%) 10
Ev temizliği, Sokak temizliği ve çöp alımları konusunda "vatandaşın
90 90
memnuniyeti (%)
1 Çöp alımları konusundaki şikâyetlerin çözülme süresi (gün) 1
6 Geri dönüşüm eğitim bilgilendirme çalışması sayısı 16
Birimlerden toplanan cevabi yazıların ilgili kurum, kuruluş ve şahıslara
25 10
cevapların gönderilme süresi (gün)
EBYS, meclis ve encümen evraklarının takibi konusunda diğer
75 100
müdürlüklerin memnuniyeti(%)
90 Evlendirme işlemlerinde vatandaşın memnuniyet oranı (%) 100
60 Denetlenen işyeri oranı (%) 90
80 Pazar yerleri denetimlerinin yapılması (%) 90
Tüketici hakları ile ilgili vatandaşları bilinçlendirmeye yönelik
1 1
düzenlenen kampanya sayısı (adet)
75 Zabıta hizmetlerinden vatandaşın memnuniyeti (%) 85
7 Zabıtayla ilgili şikâyetlerin ortalama karşılanma süresi (gün) 7
18