13/01/2015

Karesi'nin koordinasyon merkezi 444 99 10

Karesi'nin koordinasyon merkezi  444 99 10

Karesi Belediyesi'nin gülenyüzü Kentli Servisi ve 444 99 10 numaralı Çağrı Merkezi'nin Karesi İlçesi'nin en iyi koordinasyon merkezi olduğunu söyleyen Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, Karesililerin en hızlı ve kaliteli hizmeti bu hat üzerinden alabileceklerini söyledi. 

Karesi Belediyesi'nin 444 99 10 numaralı Çağrı Merkezi ve Kentli Servisi, Karesi İlçesi'nin koordinasyon merkezi haline geliyor. Belediye ile ilgili talep, şikayet ve beklentilerin tamamı için ulaşılabilecek olan 444 99 10 nolu Kentli Servisi ve Çağrı Merkezi'nin Karesi'nin en iyi koordinasyon merkezi olduğunu dile getiren Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, Karesili vatandaşların en hızlı ve kaliteli hizmeti Kentli Servisi vasıtasıyla alabileceklerini belirtti.

HAT TANITILACAK

Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz'ın talimatıyla 14 Temmuz'da hizmete başlayan Kentli Servisi ve 444 99 10 numaralı Çağrı Merkezi'nin Karesi Belediyesi'nin en iyi koordinasyon merkezi olduğunu dile getiren Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, "Sorunu olan bir kişi, doğrudan 444 99 10 nolu hattı ararsa işleri daha hızlı bir şekilde hallolur. Çünkü tüm müdürlükler, talimatları söz konusu numaradan alıyor. Çağrı Merkezi'nde çalışan personelimiz, hatta gelen talep ve şikayetleri anlık olarak ve koordineli bir şekilde ilgili birime aktarıyor. Bu hattı muhtarlarımız, meclis üyelerimiz ve kanaat önderlerimiz aracılığıyla halka duyurmamız gerekiyor. Çünkü her an bir afet olabilir. Gereken mekanizmaların çalışabilmesi için hepimizin bilinçli olması lazım" açıklamasında bulundu. Halka hizmeti şiar edinen Karesi Belediyesi'nin 'hızlı' ve 'kaliteli' hizmet sunabilmesi için gece gündüz çalıştıklarını söyleyen Başkan Yılmaz, şehrin koordinasyonunun çok iyi sağlanması gerektiğine vurgu yaptı.