Kentli Servisi ve Çağrı Merkezi'ni ziyaret ederek personelle bir araya gelen Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, halka hizmeti şiar edinen Karesi Belediyesi'nin önceliğinin 'hızlı hizmet' olduğunu söyledi. Başkan Yılmaz ayrıca birimlerde görevli personelin 'zarif' ve 'nitelikli' hizmet vermek için halkın karşısına çıktığını kaydetti.
Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, Arşiv biriminin ardından Karesi Belediyesi Kentli Servisi ve Çağrı Merkezi'ni ziyaret etti, personel ile bir araya gelerek sohbet etti. Çağrı Merkezi ve Kentli Servisi'nin halka hizmeti sunacak en önemli birimlerin başında geldiğini söyleyen Başkan Yücel Yılmaz, modern dünyanın belediyecilik hizmet anlayışının tüm unsurlarını Karesi İlçesi'nde yaşayan vatandaşlara ulaştırmak için çalıştıklarını kaydetti. Birimlerde görevli personelin bir aylık titiz bir eğitimden sonra 'zarif' ve 'nitelikli' hizmet vermek için halkın karşısına çıktığını dile getiren Başkan Yılmaz, "Hazırladığımız yazılımla problemleri birebir çözüm noktalarına ileterek, en kısa sürede çözüme ulaştırıyor ve halkımıza geri bildiriyoruz" dedi.
EN HIZLI HİZMET
Halktan gelen talepleri belirli bir süre zarfında çözüme kavuşturmak ve konuyu raporlandırmak için gereken altyapıyı oluşturduklarını dile getiren Başkan Yücel Yılmaz, "Belediyemiz halka hizmeti şiar edindiğinden dolayı önceliğimiz hizmetin hızlanması ve sorunların bir an önce giderilmesidir. Bununla ilgili zamanın ve bilimin tüm unsurlarını kullanmaya çalışıyoruz. Örnek belediyeleri inceledik, hizmet modellerinin en iyilerini araştırdık" açıklamasında bulundu. Vatandaşların çöp, zabıta, çevre temizliği, başıboş dolaşan hayvanlar, bina gibi her türlü konuda 444 9 910 nolu Çağrı Merkezi'ni arayarak belediyeyi bilgilendirebileceğini söyleyen Başkan Yılmaz, gelen talepler üzerine gereken çalışmaları hemen başlattıklarını ifade ederek, "Halkımız en hızlı hizmeti Çağrı Merkezi aracılığıyla da alabilir" dedi. Başkan Yılmaz, değerlendirmesinin ardından iki birimin çalışmalarıyla ilgili bilgiler aldı.